Thinking

"My head feels all full"
"Yeah, that's what's called thinking. Try with it."

Jag är inne i en period där jag tänker alldeles för mycket. Det känns precis som om jag inte kan sortera ut vad jag bör ha kvar i huvudet och vad jag bör slänga direkt i papperskorgen. Jag hatar dessa perioder, och undrar varför de ständigt dyker upp. Som om skolan inte upptar tillräckligt mycket plats i huvudet, jag skall även försöka få ihop mitt liv utanför det. Mitt stora problem är hjärtat, vilken hjärnan tenderar att ta över. Know what I mean? Love, love, love.

Well. Skola mellan 13-16 idag. Mikrobiologi. Det suger verkligen. Det är den tråkigaste kursen jag någonsin läst. Man sitter och äcklar sig med att ta prover av saliv, rör runt och kikar efter bakterier. Ganska så äckligt! Jaha, det är väl bara till att sätta fart. Gosh.

Mamma ringde mig igår :) Älskar henne! De är tydligen nästan klar med mitt rum, och jag kan inte vänta på att få se det! Till och med pappa tyckte att jag valt en riktigt snygg tapet och att det blev skitbra. Japp, jag har bra smak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0