Ryggfiléer

Som min kära vän Carro skulle uttryckt det; jag har ont i mina ryggfiléer...

Ett Body Combat-pass och en fika senare, så är jag nu hemma igen. Body Combaten var väldigt rolig måste jag säga. Åtminstone när man förstod vad man skulle göra. Till en början kände jag mig bara som en vilsen och korkad människa, men när jag väl kom in i det och verkligen ansträngde mig, så var det såå himla roligt! Och för att inte tala om jobbigt! OCH VARMT! De hade ingen AC! Oh god! Det var ett riktigt roligt pass som jag tror är ännu roligare ju mer man lär sig rörelserna. Väl värt att gå på, och jag tror jag måste följa med flera gånger. Efter passet sprang vi en sväng på löpbandet och varvade sedan ned med lite gång :) Efter den välbehövliga duschen (då jag alltid svettas som en gnu...jag skojar inte, jag är alltid sjöblöt i svett...Äckligt, men så jävla gött...) vandrade vi till ett jättemysigt fik och surrade och drack en latte. Latte har blivit min drog - fy så gott! Gick sedan in på ICA, var verkligen tvungen att få i mig något, annars hade jag antingen spytt eller svimmat. Köpte en sådan Wasa sandwich knäcke med tomat och lök, så himla gott!

Nu är jag då hemma och är hur trött som helst. Ska hoppa i säng vilken sekund som helst. Och som sagt, har ont i mina ryggfiléer efter träningen. Vad är då ryggfiléer för någonting? Ni vet musklerna som sitter precis bredvid ryggraden? Det är ryggfiléer. Förstår ni fortfarande inte? Pröva Body Combat så lovar jag att ni förstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0