Oliver!

Hemköps egna gröna oliver med vitlök i!

Jag tycker att saker och ting är lite lustiga. Det är precis som att när man slutar tycka om någonting, så börjar man helt plötsligt att tycka om någonting annat, något som annars aldrig har gått att äta. Som oliver, som är mitt nya påfund. Jaaa, jag har smakat på den ena och den andra oliven, grön som svart, men har faktiskt inte alls kunnat äta dom. Tycker att de har smakat otroligt vidrigt. Tills för...

...tills för när vi var på kalas hos Therese då Anna bjöd på sallad, där det fanns oliver att ta. Så, ja, varför inte prova en gång till tänkte jag? Och avocado dessutom som jag aldrig ätit. Helt plötsligt så var oliver gott!!

Och nu kan jag nästan inte sluta äta dom! Det är dock lite jobbigt att jag alltid faller för saker som är dyra. Som nötter, avocado, oliver, you name it.

En sak till - gå aldrig på aerobic-step om du aldrig varit på ett aerobic eller steppass innan. Haha. Men jag gjorde ett gott försök, och kommer minsann att gå dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0