NOG

Ja, nu får det bannemig vara nog :)

Har inte gjort någonting vettigt den här helgen egentligen känns det som. Och framför allt inte idag. Jag har hittills idag lyckats att ta mig i kragen och städa ur bokhyllan. Det blev bra, men istället har jag andra ställen i lägenheten som behöver städas; som garderoben och förrådet till exempel. Min hals och kropp bråkar med mig, så energin finns som inte där. Därför får det vara nog nu. Jag ska ut i vårvädret och samla på mig massvis med kraft så jag kan lägga mig nöjd ikväll.

Imorgon börjar jag klockan 13 och går till 15. Väldigt slappt. Dock hade jag tänkt ta mig in till skolan till senast tio så jag kan fixa lite på kliniken, det är verkligen något som behövs göras. Jag hoppas att det blir så att jag tar mig in också, det brukar vara mycket snack och liten verkstad från mig.

Tiden försvinner. Imorgon kan jag säga att jag åker hem nästa vecka. Helt otroligt vad snabbt tiden går!

Nej, på med promenadkläder och skor och upp, upp iväg!

Såg ni förresten Robinson? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0