No offense

Han med stort H finns bara i fantasin.

Jag är, som så många andra, en sådan som följer och älskar TV-serier som OTH, Grey's Anatomy och så vidare. Jag älskar att läsa Chick-lit, där den ena slutar lyckligare än den andra, och killarna gör allt som man vill att de skall göra. Killarna gör de rätta sakerna, säger de rätta sakerna, läser nästan deras tankar osv. Dessa killar konstaterar jag bara finns på låtsas. Hoppas ingen tar illa upp, men jag tror att det är så. I verkligheten har nog den ena något medan den andra saknar det och har någon annan bra egenskap istället.

Serier som One Tree Hill är nästan skadliga. Kräver vi mer av männen än vad de egentligen förtjänar?


Kommentarer
Postat av: sofia

Så har jag också funderat Ida, tror du har mkt rätt i vad du säger. Vi kräver nog aldeles för mkt många gånger

2009-03-03 @ 11:46:36
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0