Mikrobiologi

Liten biologi... Ja, det handlar om små, tråkiga och otroligt äckliga bakterier.

Hatar mikrobiologi. Det är den tråkigaste kursen jag någonsin läst, och det här är tredje. Usch. Men det är väl nödvändigt kanske. Har i alla fall suttit och pluggat lite till måndagens mikrobiologidiskussion. Jag hoppas det är lika flum som det brukar vara med Annika.

Solen har skinit hela dagen. Jag har inte ens stuckit ut huvudet genom dörren. Varför? För att jag står mellan att vara frisk och förkyld.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa iordning mig till Berså. Hoppas och räknar med en trevlig och lugn kväll. Max ett glas alkohol. Orkar inte. Är inte alls peppad på fest, så det får duga.

Vi hörs. Hejsan hoppsan vilken grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0