Män som hatar Kvinnor

Otäck, spännande och helt underbart bra...

Igår vid halv 6-tiden började jag röra mig bort till Carro. Vi satsade på en liten räkfrossa, vilken var himla god, med räkor, bröd, guacamole, ägg, oliver och en skvätt vitt vin. Efter alldeles för mycket räkor vandrade vi bort till Carros godisaffär där vi inhandlade diverse tilltugg till bion. Vi tog sedan vagnen till Bergakungen. 21.15 började filmen "Män som hatar Kvinnor" och varade i drygt 2 h & 45 min. Från kl 21.15-ca 12 har jag inte den blekaste aning om vart tiden försvann. Inte kändes det som man satt så länge. Vi satt som fastklistrade, och på helspänn, filmen igenom. Fyfan vilken bra film! Rekommenderas varmt! Ni måste se den! Beck och liknande är barnprogram i jämförelse.

Tänker inte berätta vad den handlar om, den måste ses. Och jag lovar att trailern som går på TV inte alls gör filmen rättvis. Jag tyckte inte alls att filmen verkade bra, utan bara en sådan film som, "jaja, den kan väl vara bra". Men gud vilken underbart bra film. Och så himla sann ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0