Kära Måndag

Jag hatar måndagar. Ny vecka och alldeles för långt till helgen, och man är alltid trött...

Sitter här och pimplar vatten. Har nyss fått i mig lite lunch. Jag hatar sådana här meningslösa dagar då man har halvdag i skolan, och till på köpet slutar tidigare. Det tog mig längre tid att ta mig till och från skolan idag än vad lektionen tog. Fast, tack och lov för det, bakterieodlingarna luktar döden. Det går fasen inte ens att förklara hur det luktar. Vi satt med vicks insmort under näsan, men det hjälpte föga. Till på köpet hade jag kunnat varit på lunch-passet på Friskis nu, men icke. Vi har i alla fall fått svart på vitt att Listerine bara är skräp, så använd det inte om du nu gör det.

Vid 17 blir det i alla fall Friskis. Mitt första Friskis-pass i år. Jag ska förövrigt börja gymma med, så ska försöka boka in en instruktionstid. Kanske låter töntigt, men jag tänker minsann inte skada mig!

"Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din" I like (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar med måndagar :(

2009-03-09 @ 19:45:18
Postat av: Madde

Från mig skulle det visst vara :P

2009-03-09 @ 19:46:02
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0