Finbesök!

Jajemensan, det må jag säga!

Fick mig ett riktigt trevligt samtal idag efter träningen av Plommis. Den 29:e april väntar jag finbesök minsann! Då kommer brudarna ner och besöker mig, och jag lovar att vi kommer supa som fan! Haha. Jag fyller nämligen år den 30:e, vilket ändå är sista april och valborg = alltid festdag. Jag lovar att vi gör stan osäker! Jag längtar! Det ska bli sååå jävla kul!! Nog för att det inte bara blir fest på valborg, jag tror att hela helgen kommer gå i spritens tecken!

Japp, jag är mycket väl medveten om att mitt inlägg låter som om det är skrivet av en fjortis, men det bjuder jag på!


Kommentarer
Postat av: Maaaliin

Wiiehoo va kul vi ska ha!! :D Ska ta ledigt redan i morgon ja..;) Så jag har de gjort.. sen måste jag nog spara lite cash.. men de löser sej! :D Längtar soom faaan!! Haha.. Bara bilresan ner kommer bli dökul! Men undra om vi inte kommer ta ihjäl varandra på vägen ner..:P Haha.. Vi har ju som sagt ganska starka viljor..:P Tror ja ska låna mammas och pappas GPS så vi inte kan bråka om vägen..;) Haha.. Saknar dig soom satan! (L)

2009-03-09 @ 22:06:01
URL: http://feeblepride.blogg.se/
Postat av: Martin

Haha ja digga Malins inlägg =) Ni kommer ha fruktansvärt skoj ;D

och ja e glá för Idas skull att ni kommer ner =)

Och eran med självklart ;)

2009-03-09 @ 22:28:05
Postat av: Ida Marklund

ÅÅÅH :D JAG LÄNGTAR!! jag vill också va med i bilen :P jag missar ju den biten :P . Saknar dig med stumpan!!! . ÅH :D Att det äntligen blir av! BÄSTA presenten ever! :D

2009-03-10 @ 18:29:10
URL: http://maarka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0