Sommar, sommar, sommar!

Ja fy så varmt det är. Fy ska man kanske inte säga, men det är jobbigt när ens lägenhet inte bidrar med någon kyla överhuvud taget. Dessutom är det tråkigt när man har skola när det är sånt här väder. Man vill ju inget hellre än att ligga ute vid havet och sola och bada och äta glass!

Ja, äntligen är den sista uppgiften för den här terminen avklarad. Inte så jättekul med opponeringar, men vad gör man? Lite jobbigt att både bli grillad och att grilla andra, men rätt lärorikt. Väldigt dumt att man inte får presentera sitt eget arbete dock, men det är väl så det är...

Har även idag tillbringat en liten del av dagen i en park med en islatte i handen och med gott sällskap :) Himla trevligt! Jag kommer sakna det i sommar. Väldigt mycket! Jag hoppas jag får mitt jobbschema snart så jag eventuellt kan planera in en Bodenresa i sommar :)

Den här kvällen skall ägnas till att effektivt avverka punkter på min "måste-göra-lista". Allt från att dammsuga till att packa resväskan. På torsdag drar jag, Carro och Jennifer till London! Fy fan vad kul vi kommer ha det! :) Längtar! Hoppas att tiden går himla långsamt när vi är i London, men som man brukar säga - tiden går fort när man har roligt, så antagligen kommer Londonresan kännas alltför kort. Jag räknar dock med att komma hem med en fullproppad resväska, samt att vara helt slut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0