ByeBye Sweden!

Ja, fyfan! Imorgon drar jag och brudarna till London! Can't believe it! Jag längtar så jag dör! Lär ta en himla massa kort! ;)

Först väntar skola. Har två patienter på förmiddagen imorgon. En kontroll och en depuration. Mina sista patienter för detta läsår!! Jag har lite svårt för att förstå. För några veckor hade man sådan skolångest, för allt kom på en gång. Allt har glidit igenom så smidigt, och nu har jag godkänt i även läsårets sista tentamen! Jag har klarat allt! Jag är stolt! :)

Nu sitter jag här med mitt rödvin. Hade lite kvar i bag-in-boxen, vilket inte kan kastas! Vin är både för dyrbart och gott för att slängas bort! Så, jag sitter och pimplar och njuter av att sommarlovet börjar imorgon! Får åtminstone njuta i en hel vecka innan jag börjar jobba!

Min väska är packad. Sålänge passet är med så är det lugnt, allt annat kan jag egentligen glömma hemma om jag känner för det! Jag trotsar dessutom Londons rykte om att det alltid regnar där. Åker dit med endast sandaler och sommarkläder, vägrar gå med på något annat. Jag har ju dessutom beställt finväder, så vad kan gå snett liksom?

Kan fortfarande inte förstå att det är 4:e juni imorgon, vi går på sommarlov, och planet lyfter mot London!
Se upp London, imorgon anländer tre superbrudar! Carolina Berg, Jennifer Klasson & jag - Ida Marklund!
Gonna love it! It's gonna be an unforgettable trip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0