WorkWork

Jag kan minsann lova att jag var helt slutkörd efter 13 timmars arbete igår. Höll verkligen på att somna, och det bara kröp i hela kroppen på mig när jag satt och tittade på klockan i kassan och såg att det endast gått 5 minuter sedan jag tittade senast.

Isa och Edvin handlade av min bror igår, som satt mittemot mig. Så vi surrade lite :) Fy tusan vad dom är fina ihop! Dom passar tillsammans som handen i handsken.

Ett ungt till par kom och handlade av mig. De var förmodligen i min ålder. Tjejen betalar, och pojkvännen står och gosar och pussar på henne medan hon knappar sin fyrsiffriga kontokortskod vid betalapparaten. Jag vill också ha någon som kommer och pussar på mig när jag står och ska betala!!

Somliga dagar verkar det som att det enda man ser är love is in the air precis överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0