Underligt bra :)

Johanna är verkligen en sådan person som det känns så himla naturligt med. Även om det var riktigt längesedan vi träffades sist, så känns det som vi aldrig varit ifrån varandra en sekund!

Ja, jag var ju till Bosvedjan igår och hälsade på födelsedagsbarnet :) Anlände kring 20 efter massa jobb (kan lova att en regning barnbidragsdag innebär extrema folkmassor...) och irrande efter rätt lägenhet. Familjen hade samlats (Johannas mamma, pappa och syster, alla med sina respektive...) och så var Marre där :) Jag fick gofika, och kaffe. Himla trevligt :) Och OJ vilken fin lägenhet! Vad avis jag blir! Mysfaktor på höög nivå!

Familjen avlägsnade sig strax innan tio, och kvar var jag, Johanna och Marre :) Vi satt och surrade om allt och ingenting. Det var riktigt trevligt må jag säga! Runt halv tolv var Marre tvungen att dra, eftersom hon jobbar idag. Själv var jag inte hemma förrän efter 3 inatt :)

Minst sagt; en hellyckad och mysig kväll!

Kravlöst & Okomplicerat



Nu ska jag sätta mig och dricka lite kaffe och läsa tidningen. Lite frukost skulle min mage uppskatta också, så vi får väl se till att ordna det.

Dagen bjuder på:
¤ Städning
¤ Möjligtvis rensning av garderoben (väldigt välbehövligt...)
¤ Läsning
¤ Träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0