Tisdag och jag är ledig!

Jaa. Idag är jag minsann ledig. Den enda lediga dagen denna vecka. Jag njuter...

Onsdag: 10.00-16.00
Torsdag: 7.45-20.15
Fredag: 7.45-16.00
Lördag: 9.00-21.15
Söndag: 10.00-18.00

Pengar, men ack vad jobbigt. Det tar verkligen på krafterna att vara sådär supertrevlig och övertrevlig en hel dag. Ni ska bara veta hur tyst det är i lunchrummet, även fast det är fullt.

Jahaja. Ledig var det ja? Jag vaknade klockan 9 imorse, väldigt utsövd. Mycket skönt! Gick därefter en runda med massa peppande musik i öronen. Nu har jag nyss druckit kaffe och ätit frukost - och nu ska jag ta mig en härlig varm dusch.


Idag fyller sötnosen Jennifer 21!! GRATTIS stumpan!!! :)



Miss you darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0