Par...

...i kungar?

Nej, det var inte riktigt det jag menade. Jag ser par överallt. Kärleksfulla, pussande par. Lite småavis blir man allt.

Par som tränar ihop är så fruktansvärt gulligt... Ge mig!

Sedan finns det ju par som är mindre gulliga. Typ kunder där kärringen endast står bakom vagnen och tittar på när karln packar upp allt på bandet, tittar på när varorna hamnar i en stooor klunga på andra sidan bandet, hon betalar, och sedan ställer hon sig bakom vagnen igen och tittar på när karln får plocka i alla varorna i kassar. Say what?! En sån kärring ska inte jag bli i alla fall! I min värld hjälps man åt...

Gamla pensionärer som fortfarande är gulliga med varandra, pussar på varandra... Såå sweet. Så vill jag också att mitt förhållande ska vara när jag är 70 :)

Drömma och önska måste man ju få göra...Eller?


Kommentarer
Postat av: Someone..

You're not alone..

2009-07-17 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0