Överst på listan...

...jobb. Jobb, jobb, jobb. Och åter jobb. Det är väldigt mycket jobb denna och nästa vecka. Den här veckan var jag ledig igår och är ledig på söndag. Jobbar antingen tidigt, eller sent. Jag är nog inte så väldigt anträffbar eller social...

Kändisar. Ja, en del har jag allt känt igen idag. Värda att nämnas är Agneta Jonsson - som skvallrade om att fröken Jonsson var på arbetsintervju idag, utan att nämna något! (men med min snokers vet jag nu att det gick galant ;) ) - och Pelle Mickelsson! Det var minsann inte igår man träffade Pelle. Någon hejade på mig i kassan mittemot medan jag satt med näsan i ett kvitto (vilken rolig formulering..) och så tittade jag upp och såg att det var han! (för den som undrar så är det inte alls någon gammal kärlek, utan min gamla mentor, biologi- och kemilärare från gymnasiet! Himla trevligt!) Det känns som det var igår man gick där, men det är ju faktiskt två år sedan. Helgalet, men så är det. Det går visst fort när man har roligt säger dom?

Jag är inne i en sådan period då det börjar bli dags att bli av med sin svartsjuka. Det står om svartsjuka överallt tycker jag! Jag tror bestämt det är riktat direkt mot mig! (jag känner mig himla träffad...). Det är extremt jobbigt, och himla naivt egentligen. Men det har byggts upp successivt, och det ska nu brytas ned successivt. Det står dessutom i alla mina horoskop att jag ska hålla mig långt borta från kärlek - vad vill dom mena med det? Det låter som jag är värsta monstret! Det finns många sidor jag ska ändra på till hösten, det lovar jag :) Med start nu?

Det blir jobb imorgon. 7.45-15. Himla bra tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0