Nog!

Nu är sötbröddagarna över!

Nu har jag haft min soffpotatisperiod. Nu får det allt vara nog! Jag som hade sådana bra rutiner i Göteborg. Vad hände med dem efter London? Dom försvann helt och hållet verkar det som.

Efter en ny runda i joggingspåret - idag även ute i skogen - känner jag mig på topp. Jag känner känslan jag förut kände när jag hade mina rutiner. Då träningen var som ett gift. Då jag inte klarade mig utan att springa en runda eller komma ut och få luft. Jag är på gång! Igen. Efter min lilla "semester".

På tal om den ursäkten, att man har semester, så är det rätt vanligt exempelvis inom tandvården, när det kommer till rökning och en hel del andra saker, däribland även träning. Patienterna är ganska duktiga på att "skylla" på att de haft semester. Hmm, varför slutar man borsta tänderna på sin semster? Slutar man duscha på sin semster också?

I'm no good, either. I'm just saying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0