Morgonkaffe

Jag somnade halv tolv inatt, eller snarare, jag släckte läslampan då för jag hade sådan otrolig huvudvärk. Och då somnade jag som en stock. Men jag förstår inte varför jag har så svårt för att ta mig upp på morgnarna - jag klev upp halv elva idag. Jag tror det är mina rutiner som helt och hållet försvunnit. Nu sitter jag i alla fall här och dricker kaffe. Himla mysigt.

Eftersom det inte blev något städat igår får jag ta och greja det idag innan jobbet. Det blir arbete mellan 15-20.15. En mjukstart på veckan om man säger så. Gruvar mig för nästa helg alltså. Torsdag och fredag 7.45-16. Lördag 9-21.15. Söndag 9.45-18. Kommer vara helt slut och säkerligen oanträffbar, men det blir ju mycket pengar i alla fall.

Sitter och läser lite på Veckorevyns hemsida. Man kan hitta en hel del skojiga grejer där faktiskt. Allrahelst om man annars har väldigt lite för sig...

Nu ska jag göra ett ryck i rummet. Fixa till den här stökigheten en gång för alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0