London - Sverige

Hemfärd 8/6 -09.

Vi var upp och åt frukost i god tid. Vi var ju tvungna att avsluta resan med ännu lite mer shopping. Som om det skulle få plats i väskan? Hardly. Men sagt och gjort. Vi avverkade våra favoriter igen - Primark och New Look. Självklart hittade jag lite fler saker att kunna försöka knö ner i väskan - däribland ännu en väska och ännu ett par skor! Men det var värt det, det lovar jag.

Jag glömde säga att jag och Jennifer också fick uppleva Nottinghill :)

Vi vandrade runt med allt vårt bagage och gick dit det behagade. Innan färden tillbaka till flygplatsen, avslutade vi med en sista måltid på Wetherspoon's. Och det blev såklart en sista Strongbow med!

Vi konstaterade härmed att det var lika bra att sätta sig på en buss och åka iväg till flygplatsen. Det var med både sorg och glädje. Men så fick det bli. Vi köpte kakor att ha med på tåget som skulle ta oss till flyget. På flygplatsen var nervositeten extremt hög. Skulle de ta med oss på planet? Haha. Kan garantera att våra väskor vägde minst 5 kg för mycket. Det värsta som kunde hända var i och för sig att vi skulle få checka in bagaget, men det var vi inte speciellt glada över att få behöva göra. Vi gick runt inne på flygplatsen och kikade igenom alla affärer. Carro tog en sista latte inne på Starbucks. Och, oj, vi kom med planet! Nöjda och belåtna landade vi i Sverige.

Jennifer sa vi adjö till på flygplatsen eftersom hon hämtades av sin prins :) Carro och jag satte oss på flygbussen och åkte till centralen. Undra varför bussturen tillbaka kändes mycket kortare än på ditvägen? I vilket fall så tog jag farväl av Carro också, och satte mig på bussen, helt slutkörd. Min kväll avslutades med att dricka upp mitt lådvin, samt att packa om till nästa resväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0