Läggdags

Undra om det ens är lagligt att lägga sig innan tolv en fredagkväll? Men vad gör man inte när jobbet kallar?

The ladies are out tonight. But I'm sittin' right here. Why? 'Cause I've got work to do.

Japp. Jag arbetar 9-21.15 imorgon, så här blir det inget party av. Men jag mår ju åtminstone bra när jag vaknar imorgon :)

Nästa lördag funderar jag allt på att smita ner till Isabelle på hennes fest. Eftersom jag blev bjuden måste jag ju tacka ja :) Synd att jag jobbar till stängning, men det brukar ju lösa sig. Ja, fest nästa lördag - så får det bli! Haha, Izza är så söt när man kommer till jobbet. Gosh vad man känner sig välkommen! :)

Jag har aldrig känt mig så uppskattad på jobbet som jag gör i sommar, och det gör mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0