Ja jävlar!

Söka fortsatt bostadsbidrag var det ju jag skulle göra idag! Och söka om fortsatt studielån. Än är inte dagen över, dags att sätta fart!

Dagen var minst sagt låång igår. Inte nog med att jag jobbade 12 timmar, det var 12 otroligt långa timmar. Jag satt i den absolut sämsta kassan, som vare sig har en gammal scanner eller som någon lägger märke till. Så man sitter undangömd och bara väntar...och väntar...och väntar...tills någon till slut upptäcker en, eller att någon annan trevlig kassapersonal säger att min kassa också är öppen. Asdrygt. Kring 17-tiden började man titta på klockan...Inget folk! Kvällen var den längsta i mitt liv...Hoppas på andra bullar till helgen då det är löning.

Jag var otroligt trött igår när jag kom hem från jobbet, efter brist på sömn och kaffe. Somnade som en stock kring 12...och vaknade till min fasa upp klockan 11 idag. Inte bra! Men ibland så...

Idag har jag inhandlat en ny almanacka, eftersom min snart går ut. Har även bjudit mamma på räksoppan som Carolina i sin tur bjöd mig på hemma hos henne. Så jävla god soppa! Det tyckte även mamma :)

Ikväll blir det en tur i löpspåret. Har hittat ett sånt jädrans bra spår att springa i. Det går så lätt när man springer i skogen!

Men nu blir det kaffe och blankettifyllande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0