Conclusion

Jag har aldrig i mitt liv varit så nöjd över en resa.
Äntligen fick jag känna att jag faktiskt gjort allt jag kom dit för - och lite mer därtill.
Resan var otroligt lyckad, och jag hoppas det inte var den sista jag gjorde med dessa töser.
Ju längre dagarna gick, desto mindre sa vi. Tecknena på att energin försvann var väldigt tydliga.
När vi väl laddat på med lite mer mat i magen, var allt på topp igen.
Resan var alldeles lagom. Vi hann med allt, och kände oss riktigt nöjda och belåtna när vi åkte därifrån.
En känsla som aldrig förr infunnit sig.
Annars finns bara ångest över allt man borde gjort.
Toppklass!

Vilka byggnader!
Vilken shopping!
Vilket sällskap!
Vilken underbar resa tjejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0