Bus i höst!

Bus i höst = förnamnet!

Nu, ikväll, ja, just nu - NU börjar livet!

Jag har massvis med bus jag funderar på till hösten! Och vet ni? Nu ska det inte bara bli funderingar, nu ska det bli av också!

Ska vi lista några saker?

Joooo... Såhär är det:
Sara flyttar till Stockholm till hösten och pluggar. Gissa vem som ska hälsa på?
Jonatan flyttar också till Stockholm till hösten för att plugga. Gissa vem som ska hälsa på?
Min faster bor i Stockholm, gissa vem som ska hälsa på?
Massa bus med klassen!! Gissa vem som kommer sakna TH??
Min farbror flyttar till Spanien till jul. Gissa vem som ska hälsa på?

Sedan väntar såklart London!
Och absolut en förlovning på båtluffen i Greklan ;) Baby! ;) Ida <3 Carolina. :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0