Billigt!

Det slog mig just att för samma summa pengar som det blir när man beställer en taxi här i trakterna (ex. när Hjort och jag åkte från Sörberge hem till Edsgården - över 500 jävla pix! Skrattretande dyrt!) har jag och Carolina fått en Londonresa för. Insane!

Ja ni läste rätt. Igår fick jag ett samtal kring halv elva. Min toksöta och ganska galna Carolina, som aldrig sitter still, hade kikat på London-resor (bara för att...). Och nu kan jag säga att allt är bokat och klart! 110 kr tur och retur var inte ens någonting jag behövde fundera över. Vi kanske är bra galna? Boka bara så, men wtf! Bära eller brista, right hun? ;)

¤ Avresa på morgonen den 11/1 -2010
¤ Boende på Royal Basewater mån-tors
¤ Hemresa på kvällen den 14/1 -2010

Flygresa tur och retur: 110 riksdaler. (Det är inte riktigt klokt!)
Visa-kortsavgift: 110 riksdaler var (Varför kan man fråga sig?)
Hostel: 320 riksdaler (Imagine that!)
Summan av kardemumman: 540 spänn!

London Baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0