Äre soltajm?

Ja det vette katten. Jag borde kanske lägga mig ute i solen - typ sola mellan molnen - men orkar jag?

Konstant trött var orden. Förstår inte varför jag är så himla trött. Sjukt jobbigt. Vill inget annat än att sova.

Håller på att läsa min nuvarande bok: En callgirl på Manhattan. Vad jag tycker om den kan jag inte riktigt svara på. Jag har hela tiden väntat på någon sorts vändning, eller att någonting nytt eller spännande eller uppiggande ska hända i den - men det ser ut att bli plattfall. Men eftersom jag allt som oftast avslutar saker och ting jag åtar mig, så kan jag ju inte bara överge boken sådär mitt i, så det blir till att fortsätta läsa tills de sista raderna har ebbat ut... Jag har i och för sig endast bara 30 sidor kvar, så jag har gett upp hoppet för längesedan om att den ska bättra sig. Så, av detta kan vi dra slutsatsen att boken inte är någonting jag rekommenderar. Tur att jag bara gav 5 kr för den...

Men vad gör det när man får återvända till London?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0