Alias

Haha, vilket helfestligt spel!

Jag har blivit bjuden på middag ikväll! En asgod kycklinggratäng med bacon i. Mmmmumma! Isa åt hon med! Trevligt! Vi fick smaskig chokladpudding till efterrätt! Och så åt vi såklart vitlöksbröd till. Det mosar man i sig lätt ;)

Till historien hörde att jag åkte dit iklädd kjol med leggings, tröja såklart, skinnjacka... och mina rosaprickiga gummistövlar (på grund av vädret...). Himla fin kombo :) haha

Lite senare kom lillhjortis också. Så till slut var vi i alla fall fyra :) Like it! Helskön kväll!

Vi spelade lite alias. Såå himla roligt! Man ska i princip förklara ett ord med andra ord. Kan bli hur knasigt som helst.
Det skönaste tycker jag ändå var beskrivningen från Hjortis av en sparris.
"En lång grönsak" och så visar hon gestikulerande.
"Gurka" - säger jag.
"Nääää"
"SPARRIS!!" skriker jag.
Å va fasiken fick jag då det ifrån? Mahaa.. Himla kul i det ögonblicket i alla fall.

Som sagt, det kommer fram väldigt mycket roliga och knasiga grejer i all stress! Som Plommis som skulle förklara en rand. Det första som dyker upp i huvudet på fröken Elin är "Det kan bli en sån i kalsongerna" HAHA. Galna flicka!

Det får avsluta kvällen. Tack för det! Jag är superglad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0