School's Cool

Skolkamrater, after-works, fika, plugg, plugg, plugg.

Ja, nu har skolan kommit igång ordentligt igen. Kan inte riktigt förstå att jag bara varit i Göteborg i en vecka idag. Det känns som väldigt mycket längre tid. Bra eller dåligt? Det kan jag inte svara på.

Har hittills haft 6 patientpass. Idag hade jag en underbart söt patient, hon hade aldrig haft så roligt hos tandvården någon gång sa hon. Det tar jag som en komplimang! Vi hade jättetrevligt! Tur att patienterna kan ha roligt ibland. Hon var även min första implantatpatient - hon hade endast två egna tänder. Det var spännande och lärorikt.

I söndags var jag minsann bjuden på middag hos min kära vän Carro. Hon är en mästerkock vill jag lova! Jättegod kyckling åt vi! Mmmmmm!

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0