Min julresumé

Skinka, vänner, julklappar, glädje, familj och mycket mycket mer...

Ja, som ni kanske har märkt har jag inte riktigt uppdaterat över jul. Det senaste inlägget innan jag gjorde om min blogg har jag för mig handlade om jul på Liseberg, vilket ju då var ett tag sedan. Anledningen till varför jag skriver en julresumé i slutet av januari, är mer för min egen skull än för er. (No offence...). Jag vill skriva ned så jag läsa det någon gång då jag undrar vad jag gjorde julen 2008.

Jag åkte som sagt hem till Timrå - snöiga Timrå - den 18:e december. Under mitt jullov hann jag med både det ena och det andra. Promenader, Erikshjälpen, Dollarstore, familjen klädde julgranen, uppesittarkväll med glögg, julskinka och lussekatter inför julafton, färgat håret, julafton hos Håkan och Gunilla, Utgång på Juldagen!, Spelkvällar, Birsta och massa shopping, Grey's anatomy, Nyår hos Jonsson, Arn, bakfylla, middag med töserna, middag hos mormor och morfar.

Den 5:e januari var jag tvungen att återvända till Göteborg för att gå i skolan i tre dagar. Totalt meningslöst, men så är livet. 10:e janaru åkte jag hem till Timrå igen och kikade på hockey vid hemkomsten. Bästa minnet från den veckan var käket, innebandyn, killerballen, tjejsnacket och bastun i Isas brottningslokal. En utgång hann jag även med, och en hockeymatch i Eon Arena. Som tur var så vann Timrå när jag och familjen för en gångs skull gick. Har fått asgod mat hemma, vilken saknas i Göteborg.

Nu rullar skolan på som vanligt - mer än vanligt för att vara exakt. Återkommer i kommande inlägg...

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0