What a wonderful world

Tidiga, lugna morgnar är något av det bästa som finns. Riktig livskvalitet.



Den 27/2 1988 föddes denna underbara tös.
Nu är hon 21 år fyllda,
har hittat sin drömkarl,
och är allmänt lycklig :)
Hon jobbar och sliter, tränar, älskar hästar,
och är en helt underbar människa!
Love you stumpan!
Hoppas du hade en hellyckad födelsedag igår :)
Grattis igen!

Som jag skrev, What a wonderful world. Finns det något bättre än att kliva upp tidigt på helgen och sitta i lugn och ro och dricka en kopp kaffe och sedan gå ut på en tidig morgonpromenad? Idag var det även lite kyligt ute, vilket jag uppskattar ännu mer. Riktigt frisk luft. Dessutom kvittrade småfåglarna, och jag fick lyssna lite till Hacke Hackspett. Lovely! Tänk om alla morgnar kunde börja lika bra! Sedan kommer man hem, äter en god frukost och bara njuter.
Jag älskar det! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0