This is the life

Drinkar, Afterwork, tjejsnack, födelsedagar, dans, dans, dans...

I fredags (090206...) firades skolveckans slut med en Afterwork på PC. Carro, Linn, Emilie och jag åt och drack gott, och snackade en himla massa skit, ni vet så som tjejer brukar göra när de sluter upp. Dessutom hade vi inte träffat Emilie på väldigt länge! Så det var allt på tiden, och väldigt kul att se henne igen!

I lördags (090207...) vankades det fest. Carro fyllde nämligen 19 (Host, 23...). Carro har lite åldersnoja, och jag förstår henne. Mötte upp Jennifer på Centralen och så åkte vi dit tillsammans. Man kan väl säga att det blev mer av en sen förfest än en fest. Vid halv ett kom vi på att vi skulle dra ut. En aning sent med tanke på att de flesta ställen ändå tar inträde. I alla fall så hade vi en trevlig resa in med vagnen med folket som skulle med. På Valand kom inte jag in, så dit gick vi minsann inte. Vi hamnade till slut på Gamleport, där jag hör och häpna fick ragg vid garderoben. Haha, tyckte det var lite skoj faktiskt. Personen i fråga skulle även därifrån, så tyckte det var lite underligt, har nog aldrig varit med om någon som är så uppenbar med sin flirtning. Carro och jag dansade som alrig förr inne på det nästan tomma dansgolvet på Gamleport. Blev rätt besvikna med tanke på hundralappen vi gav i inträde. Dock hade vi askul ändå. Dansade på scen och allt möjligt, heltokigt. Personen som raggade på mig kom tillbaka med, haha. Som sagt, tycker det är helfestligt. Lite smått generande. Efter många skoskav senare avslutades kvällen vid 4, då min sista buss redan gått för ett tag sedan, så jag åkte allt med Carro hem. Carros syster och kompis var också med, vilka kommer från Boden och är här och hälsar på. Mycket trevligt :) Blev en seeeen sänggång!

Bakisdagen (090208...). Vaknade väl vid 10 efter fyra timmars sömn. Var inte så bakis som jag trodde att jag skulle vara. Dagen tillbringades i Carros säng (ja visst låter det porrigt?) med tv-tittande, sovning och Pizza (vilket förövrigt är världens bästa bakismat!). Kvällen avslutades hemma hos Martin!

I veckan har hittills inte hänt mer än skolan. Är så himla trött när jag kommer hem så har faktiskt inte orkat uppdatera här. Dålig bortförklaring? Det kan tyckas. Men efter patienter från 8-16 på dagarna när man inte är jättehaj, så är det faktiskt påfrestande. Och att ständigt försöka vara på topp, vara trevlig och allt tar allt på. Men jag älskar det jag håller på med!!

Nu väntar dammsugaren på mig. Min bästa vän. Det suger!

Kommentarer
Postat av: M

Vad hände med ragget?! :D

2009-02-12 @ 12:54:51
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: Ida Marklund

Haha, det hände ingenting eftersom jag efteråt fick reda på att han hade fått barn nyligen ;) haha

2009-02-12 @ 18:23:49
URL: http://maarka.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har utmanat dig, kolla min blogg om du är intresserad.

2009-02-19 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0