Gravid

På smällen, pregnant, med barn...

Inatt drömde jag att jag var med barn. Dessutom i sjätte månaden. Det syntes knappt, jag märkte inget och hade mens som vanligt. Och fick panik när jag fick veta det. Hur skulle det gå med min utbildning? Gissa om jag var nojig när jag vaknade imorse. Är det ett tecken? I do not hope so...

Sitter och ser på bygglov medan jag installerar Office på min dator. Där var det ett ungt par som fick barn på samma dag som de skulle komma och göra om deras drömhus. Det måste varit vår ute, och de satt och gullade med sitt lilla barn. Kanske är jag lite sugen ändå? Sugen ja...Men än blir det inga barn. Inga barn förrän jag känner att jag är klar med det jag skall göra. Så, när jag är runt 50 kanske? Haha. Nej, men inga barn förrän 30, det tror jag inte.

Jag vet någon som hade blivit glad om jag kom med en liten bebbe, och det är Carro ;) Då hade hon äntligen fått bli Tant Carro :) Hihi

Nu ska jag fortsätta med att sitta här i lugn och ro, utan barnaskrik och jollrande, och börja plugga. Nio börjar Andra Avenyn, sedan är det sänggång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0