Weekend

Nej jag ska inte ta någon weekend någonstans - sådan lyx existerar inte just nu.

Nu är mina långa jobbdagar förhoppningsvis slut. Jag har lite bättre pass denna vecka, vilken även är sista jobbveckan för denna sommar.

Jobbet har rullat på som vanligt och har varit väldigt trevligt, även fast dagarna varit väldigt långa. Det finns som tur är många bra arbetskamrater :)

I torsdags kväll efter arbetet var det springa på tapeten. Mamma och jag stack en vända. Därefter på kvällen spelade jag, Emil, Carro och mamma miniversionen av Alias. Himla skojsigt och mysigt!

I lördags vankade det utgång. Det blev förfest hemma hos Mempis, och vi missade bussen in eftersom hennes köksklocka gick tio minuter för segt ;) Men det löste sig ändå och vi gjorde stan osäker. Jag var himlans trött, vilket märktes när klockan började närma sig 2. Det blev en riktigt lyckad kväll! Vi var först in till Drakbåtsfestivalen och dansade lite i öltälten - tills det blev alldeles för outhärdligt varmt! Så vi vandrade vidare och hamnade till sist inne på Invito med varsin öl. :) Skiittrevlig kväll verkligen! Kvällen avslutades på Max - där jag somnade. Haha. Ja så kan det gå. En slagen hjälte. Men det var ett bra tag sedan jag hade så trevligt :) Tack för det girls!! (Isa, Plommonblomman och Emma var det som var med ut, synd att Malin och Ploppen inte var med också :( )

Igår - söndag - hade jag en ledig dag som tillbringades ute vid Pacwire med sol och bad med mamma. Underbart! På kvällen kom världens oväder in med regn och åska, men vad gjorde väl det? Jag och Elin åt surströmming på Plommonblommans balkong - mums!

Jag är en sådan människa som verkligen inte kan hålla fingrarna borta från telefonen när jag är full. Jag måste arbeta på den saken, det brukar allt som oftast bara bli missförstånd.


Day'N'Nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0