Ilska!

Gaaaaah!

Jag hade ett missat samtal från MediaMarkt i måndags. Har inte orkat tagit mig tid att ringa dit, och inte heller haft tid eftersom jag - förvånande? - jobbat.. Idag var jag i alla fall dit. Hade stora förhoppningar om att jag faktiskt skulle få hämtat ut min dator. Men icke... Istället gick jag därifrån som ett åskmoln! Varför?

Joooo. Hårddisken behöver bytas (nähääää? Tog det 5 veckor att konstatera detta?). Och jag har ingen garanti på den längre (nähääää? Det visste väl jag också? Tog det 5 veckor att konstatera detta med?). Men eftersom det är samma fel som sist så kaaanske andra regler borde gälla? Men det verkar ju inte vara fallet. Så han på MM hade fått ett kostnadsförslag - vilket innebar att bytet skulle kosta mer än vad det kostar att köpa en ny dator!! GAH! Fyfan. Jag är sååå arg! Datorn gick sönder 2 jävla månader efter att jag köpte den, och nu är det samma problem. BORDE jag inte få en ny? Eller åtminstone en ny hårddisk gratis? Fuck You!

Såå. Det lutar åt att fröken Marklund får se sig om efter en ny dator...Fitta också! Jag har annat att lägga mina jävla pengar på än en ny dator bara för att tillverkarna är urusla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0