För jag har bara...

...regn hos mig...

Jobb hela lördagen, helt slut. Det värsta med att jobba ca 13 timmar är att det som hände på morgonen vet man inte om det hände den dagen eller dagen innan. Det känns som man är där två dagar. Helmysko. Jag kom hem kring halv tio, och elva hade jag somnat. Vilket liv...

Söndagen innebar också jobb, vad trodde ni? Men var hemma aningen tidigare än lördagen i alla fall. Det blev en härlig och välbehövlig springtur i skogen. Sedan blev det mys framför tvn.


Måndagen - kan ni förstå? - var jag ledig på! Första lediga dagen efter 55 timmars arbete. Soligt och fint för en gångs skull. Mammsen och jag tog en mysdag inne i staden. Hittade diverse prylar :) Vi åt kebab och strosade och bara mös! Kvällen tillbringades framför tvn och i bilen. Vi skjutsade lillebror, och såg emellanåt på Coyote Ugly.


Gårdagen tillbringades på jobbet. Fick börja kvart i åtta istället för tre. Skulle stå i kiosken. Himla knepigt. De hade satt mig på en öppning när jag aldrig har gjort det förr. Tur Anita och Christina var där! Kassan är ju lätt att öppna, men kiosken...Well well. Där fick jag sedan stå ensam till klockan tolv, när Robert kom. Men det gick ju finfint... Kvällen tillbringades i joggingspåret, och därefter framför tvn med ett glas rött med mammsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0