Flodhäst!

Jag känner mig som en riktig flodhäst! Tänk vad en sommar kan göra...Gosh. Inga rutiner över huvudtaget. Jag som var så jädrans duktig... Typiskt!

Den jävla karljäveln anklagade mig för att ha stulit pengar idag! En halvtimme innan stängningsdags kom en karljävel och handlade av mig. Han handlade för sisådär 180 kronor och lämnade fram 200 till mig. Sedan undrade han om han kunde springa iväg lite snabbt och hämta en till vara som han ville ha. Sure thing, do that. Kalaset slutade på 220.50 kr, så jag behövde givetvis 20,50 till. Men han påstod minsann att han lämnat fram 300 till mig. Varför lämna fram 300 om notan är på under 200? Goosh, fy fan vad arg jag blev! Han gav sig inte heller! Jag kunde inte ens vara trevlig och uppföra mig, jag började käfta emot. Komma här och komma och anklaga mig för att stjäla någons pengar!! Dessutom är pengar bara papperslappar när man väl är på jobbet. Hade jag inte blivit arg så hade han nog inte gett upp, men det blev jag och till slut gav han upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0