Sool

Ja, idag är det minsann en fin dag.

Efter många trötta timmar idag i skolan är jag nu hemma. Har nyss lagat middag och ätit. Solen skiner ute, och här sitter jag. När man har klinik får man en chock när man kommer ut, man vet inte om det regnar eller snöar. Men idag sken solen, så då var allt frid och fröjd.

Jag fick två prov avklarade idag, och jag har nyligen skickat in min kariesriskbedömning. Har även fått bort lite osignerad vård, vilket var väldigt skönt. Ännu en vecka har passerat - vart försvinner tiden? Imorgon har vi redovisning i mikrobiologin. Sedan ska jag tillbringa min eftermiddag på biblioteket med vidare pluggning.

Min bror ska boka sin uppkörning imorgon. Han är duktig han! 18 år har han blivit i veckan också, min lillebror. Han kan väl inte vara 18? Jag är ju 18? Jag blir lika förvånad varje gång när jag tänker på att jag fyller 21 nästa vecka. Hoppas bror får en tid snart, så han kan hämta mig den 9 juni på centralen i stan :)

Well, let's go out for a walk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0