Max

Max hamburgare har verkligen de godaste hamburgarna. Jag tycker det är lite kul att Göteborg först nu får ett Max som ligger inne i centrala Göteborg. Max har funnits väldigt länge i Norrland, men aldrig riktigt fått chansen nedöver. Däremot Burger King, som inte alls är gott.

Det här med tidig sänggång kan man glömma när man är hemma ;) Det får man ta när man kommer tillbaka till Göteborg igen. I tisdags var det träning. Därefter träffade jag tjejerna hemma hos Emma. Mys var det allt! Blev en sen kväll, eller? Egentligen är det ganska normal tid för att vara oss.


I onsdags var mamma och jag på Birsta med mormor. De tre generationerna var ute och shoppade loss. Det går otroligt mycket pengar när man är hemma har jag märkt. Och jag äter mer godis än någonsin, och skräpmat ;D Men man lever bara en gång. Hittade lite fynd faktiskt, är riktigt nöjd. På kvällen träffade jag tjejerna igen också. Himla trevlig kväll! Hjort blev sugen på burgare, så vi drog in till Birsta och gick på Max :) Prova deras Sundae-glass med dumlesås! MMMM.


Idag torsdag var mamma och jag in till staden. Jag besökte tandregleringen för en slutkontroll. Lät som det finns jobb att söka där senare, vilket inte hade varit helt fel. :) Pia, sköterskan, är så himla söt. Det gick på 400 kr det där besöket, men det där är viktigt för mig. Sedan gick mamma och jag en sväng på stan. Hittade lite fynd idag med faktiskt. Och mamma med! Hihi. Vi var även på Piccolo (:

Önskar att man var gjord av pengar ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0