Första gången

Ja, jag missade skolan för första gången i mitt snart 21-åriga liv idag. Förutom när jag varit sjuk då, men varje gång jag är sjuk så får ju lärarna skicka hem mig. Like what?

Men jag måste ju säga att det är skönt att sova, men jag hade nästan längtat efter att vara i skolan idag och ta tag i mitt liv igen, haha. Det slutade med en fika i Brunnsparken med Carro. Jag hade gula leggings på mig idag, kan ni tänka er?

Det är underbart väder ute idag. Varmt och härligt! Dock har solen en tendens att försvinna då och då, men det var åtminstone sol när vi fikade.

Har även varit duktig och hämtat ut mitt paket från CDON med, så nu har jag fyra säsonger av OTH :) Me like.

Nu ska jag sätta mig och skriva klart Folkhälsovetenskapen. Fick mig nyss en chock då jag insåg hur snart den stora fallpresentationen skall in. Dags att sätta fart på fingrarna.

Jag fick en chock när jag ställde mig på vågen imorse. När hände det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0