Tvätt, städ, plugg

Vaknade halv tio imorse. Steg upp fort som attan, klädde på mig promenadkläder och gick iväg till bussen.
Åkte till Pressbyrån och handlade två 100-kort åt min bror och mamma,
sedan tog jag mig en skön morgonpromenad hemöver.
Har nu städat lite, tvättat 2 maskiner tvätt och nu ska jag sätta mig med mina älskade artiklar igen. (märk ironin)




Här är förövrigt det finaste paret just nu:



Är så glad för din skull stumpan. I fell in love with this picture!
Den innehåller allt! En av mina bästa vänner (som förövrigt är sjukt fin), en snygg karl,
den utstrålar lycka, innehåller otroligt fina färger och jaa. vad ska man säga?
WOW! (: Jag är avis lilla vännen (: <3 Love u!


Kommentarer
Postat av: Madde

Malin i kläning?! det har väl aldrig skådats tidigare iaf :D very nice!

2008-09-28 @ 19:07:57
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi åh va fint skrivet! :D Älskar dig gumman!

Jag är verkligen världens lyckligaste!

2008-10-15 @ 16:28:28
URL: http://feeblepride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0