Stönande grannar!

= Störande grannar!

Shit!
Jag hörde nyss mina grannar ovanför ha sex! (som jag förövrigt redan har stört mig på för de är så högljudda!)
Det var lite mer än vad jag ville höra om jag uttrycker mig så!
Det var minsann inget blygsamt stönande, hon verkligen skrek!
Baaaah.
Jag hoppas jag slipper höra det fler gånger!

Inte nog med att jag ska behöva höra deras bonkande och dammsugningar och hög musik mitt i nätterna,
nu ska jag behöva höra dom ha öööverljudligt sex med!
Men vad hade jag förväntat mig av dom?
Det låter som det bor 10 elefanter ovanför mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm...det här med grannar som stönar verkar vara ett återkommande problem för många nu för tiden.. :O

2008-09-21 @ 18:42:00
URL: http://lurifiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0