Paris Hilton

Hade en helt underbar dag med min älskling igår.
Möttes i Brunnsparken runt halv ett.
Jag kikade in på Akademibokhandeln, sedan begav vi oss upp mot Lagerhaus.
Sedan handlade vi godis för 3.50 kr/hg.
In på ett café och åt.
Sedan strosade vi runt tills klockan blev 17.
Köpte mig två doftljus och en "shoppingbag" på Lagerhaus.
Införskaffade en söt ring och två hårspännen på Glitter.
Och avslutade dagen med ett enormt köp av en parfym!
Paris Hilton!
Shit vad den luktade gott!
Något av den underbaraste parfymen jag luktat på!
Och nu är den min!
Har dock märkt att även sådant skall införskaffas via webben.
Varför är allt så billigt på nätet?
Jag lade ändå ut 400 kr på den (50ml), medan jag kunde ha fått den för mindre än halva priset på webben.
Bah.
Men då vet jag det till nästa gång!
Det är samma sak med böcker - aldrig mer bokhandeln!
Adlibris är det som gäller!
Halva priset! <3
Men jag är ändå nöjd, jag kunde bara inte låta bli att handla den.
Kääär i en parfym :)
Och som sagt, jag hade världens bästa dag med honom igår! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0