IKEA

Har nyss beställt en katalog från IKEA.
Jag fick nämligen aldrig någon eftersom jag avsade mig reklam under sommaren.
Jag visste dock inte att IKEA-katalogen räknades som reklam.
Har suttit och kikat lite här på webben.
Herregud vad jag hittar saker jag vill ha!
En del saker hittar jag bara för att jag måste ha sådana prylar - som ett diskställ till exempel.
Andra saker hittar jag bara för att de är så otroligt fina!
Älskar IKEAs konstkort, oh my!

Ett hem utan IKEA, vad vore väl det?

Jag var förresten ut på en liten promenad förut.
Hittade lite "spännande" affärer på Selma.
B Billigt - dit måste jag!
Film & godisaffären - jepp jepp. 3 filmer för 39 kr i en vecka, ro hit!
En annan godisaffär.
Till och med systemet finns ju.
Får ta mig en sväng dit någon dag och spana in läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0