Effektivitet

Ibland blir man förvånad över hur mycket man hinner med utan att man tänker på det.

Dagen har innehållit:
Skola - föreläsning om ocklusionstrauma
Biblioteket - pluggning inför morgondagens litteraturseminarium om parodontit och kooperation
Träning - Pulspass på Friskis, innebärande ont i låren!
Lunch - snabblunch bestående av omelett och morot
Tvätt - tvättade medan jag fixade lunch och diskade
Plugg - pluggat till nästkommande litteraturseminarium after tomorrow
Middag - misslyckad matlagning, men jag blev mätt
Disk - diskat upp all disk
Plugg & kaffepaus - vad är en student utan sitt kaffe? (Typ otroligt sömnig...)

Nu återstår det inte många timmar av denna måndag.
Minutrarna innan läggdags tänkte jag avverka med en skorpa med ost på.
Sedan ska jag slå upp Friskis & Svettis-tidningen och läsa.
Skönhetssömnen - here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0