Total disaster

Har nyligen kommit tillbaka från en skön morgonpromenad. En lugn sådan. Det måste ha varit väldigt kallt inatt. Det var alldeles fuktigt på rutorna inne, och det var kallt ute. Men uppfriskande.

Mitt liv kan kort och gott sammanfattas med att det varit ett helt kaos.
Väldans tentaplugg, som fått bli lidande för annat.
Det har varit en tung vecka, som jag hoppas blir bättre framöver.
Martin och jag har gått "skilda vägar", tyvärr. Dock hoppas jag att vi fortfarande kan vara bra vänner.
Det har verkligen varit 4 underbara år, dock med mycket motgångar, men även helt underbara stunder.
Finns saker som man aldrig glömmer, och dom åren är något av det.
De starkaste sakerna är nog första gången vi pratade med varandra i telefonen, första gången vi träffades, och nu när vi firade 50 månader..
Hoppas att allt blir bra på ett eller annat sätt.



Har glömt att nämna att Itchy Daze var asbra, förbandet likaså, och kvällen var lyckad.


Kommentarer
Postat av: Madde

Trååkgt=/

men du kommer garanterat att finna lyckan på annat håll :) Jag personligen rekmenderar ju då singellivet starkt ;)

Ha det så bra! /M

2008-10-18 @ 17:01:55
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0