Tandlossning

Parodkursen står mig upp över öronen. För tillfället sitter jag och pluggar till tentan nästa vecka. Blir till att plugga järnet! Som vanligt känner jag att jag börjar alldeles för sent, nu får det fanimej bli skärpning!

Skärpning leder mig osökt in på instrumentskärpning, som tar mig till SIMU-avdelningen och depurationen (tandstensborttagningen). Hade praktiskt prov idag, och det gick väl sådär. Blev godkänd, men ändå. Det kändes inte hundra bara för vi hade så himla lite tid. Meeeen men. Man lär sig väl såsmåningom hoppas jag. Det svåraste är att veta vart och hur man skall sitta för att komma åt - det är minsann inte så lätt som det ser ut.

Ska inte tråka ut er med mina studie-bekymmer.
Det är bara det att det inte hänt något roligt idag.

Igår tog jag dock paus från allt vad skolan heter och drog hem till Carro och fikade med henne och Linn. Supermys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0