Stulen Tvättid!

Madde, jag har saknat dina uppdateringar ;)

Ja i alla fall. Igår gjorde jag Farmakologi-tentan. Peace of cake (hoppas att detta visar sig när resultaten kommer också, så jag inte säger allt för mycket...). Bara 6 tentor kvar innan jul nu, haha. Igår efter skolan kom jag med förhoppningarna om (om det nu är någonting man kan ha förhoppningar om) att få tvätta, bland annat mina träningskläder. Hade satt upp mig på en tid mellan 17-20, så under tiden skulle jag hinna både det ena och det andra. Vad händer? Jo, nån jävla ***** tvättar på MIN tvättid! Att det ska vara så förbannat svårt att respektera andra! Så mitt krav på nästa ställe där jag bor är att man bara kan komma in i tvättstugan när man bokat. Jävla svin. Jag blev väldigt upprörd kan jag säga, hade lust att strypa någon. Nu sitter det även en lapp ute på dörren, vilken jag hoppas att folk läser. Inte nog med att folk inte kan städa i den här jävla korridoren, köket ser ut som en svinstia, man måste ta andras tvättider också för att man inte är smart nog och bokar sig en egen tid. Just nu ångrar jag att jag inte stod och väntade inne i tvättstugan, eller att jag slängde ut alla kläder på golvet. Dock, hade jag gjort det sistnämnda, kan jag garantera att min tvätt hade blivit behandlad på exakt samma tvätt, vilket jag inte har någon lust med.

Nu har jag tvättid mellan 11-14. Nåde den!!!

Har en hel del att göra idag. Måste plugga inför morgondagen, skriva rent Anestesin, handla mat, springa in till Telia, gå iväg och boka en tid på um (eftersom det verkar vara ett jävligt dåligt system för sådana saker i den här stan... "Du har kommit till um Hisingen". Nehej? Hemma, när man lämnar meddelanden på telefonsvararen, vilket man ombeds göra både hemma och här, så ringer de hemma upp i alla fall, men inte här nej. Har ringt varje dag i en och en halv veckas tid nu! Baaaah.) Dessutom ska jag på bio med jäntorna ikväll :) Det ska bli riktigt mysigt!


Kommentarer
Postat av: Madde

haha gud vad sugen på studenlivet man blir när man läser din blogg ;P

Kram! /M

2008-10-28 @ 16:48:01
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: Anna

Bor du på hisingen? :O

2008-10-28 @ 21:01:57
URL: http://lurifiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0