Nu blir det paus . .

Ja, nu orkar jag minsann inte skriva mer, jag måste ta mig en promenad.
Vad jag befarar blir det heller ingen träning ikväll. Enligt vårt schema har fittannika nämligen bokat in massvis med nya kurser så vi är inte lediga en enda dag fram till tentan - innebärande att man får åka hem och plugga till tentan typ mellan 18 och framåt för att hinna med sig. Jag antar att Ingemar planerat in på vårt Parod-schema att vi är lediga mån-tis nästa vecka för att vi skall ha möjlighet att läsa innan tentan och inte känna oss stressade, men nej, det går inte alls serrdu! Då lägger vi inte lite Material-vetenskap och protetik (jag jublar...). SÅ jag hinner faktiskt inte träna ikväll vill jag konstatera.

Jag får helt enkelt göra som ankorna och ta mig en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0