Nöjd sportfåne?

Som jag sa så skulle jag iväg och träna. Och så blev det också. Herreguuud vilka pass dom har nu i höst! Jag hoppas att det är passen som blivit jobbigare och inte att jag har blivit sämre. Shit! Hon som var idag var helt suverän! Asbra musik, jävligt peppig och skuttig tjej! Så det ska vara. Har man en tråkig ledare så spelar det ingen roll hur bra musik de har eller hur mycket de själv anstränger sig, de måste vara otroligt peppande. Fyfan, jag måste få överösa mig själv med lite beröm, för fyfan vad stolt jag är över mig själv nu :) (Jag brukar aldrig annars skriva sånt, så jag ser det som ett undantag... Men jag är så jävla nöjd!)

Det händer inte speciellt mycket spännande i mitt liv för tillfället, så ni får nöja er med att läsa om hur mina träningspass har varit. Nu ska jag slänga i mig en banan och en hårdbrödmacka, dricka massa vatten och sätta fart med Farmakologin. Har nämligen tenta imorgon, och för tillfället har jag inte tagit mig igenom allt. Lovande? Eeeh nej. Den här höstterminen har inte startat speciellt bra. Vart har plugghästen inom mig tagit vägen? Baaah....

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är kanske två om det där med pluggandet då. Det finns ingen direkt motivation ;S Men lycka till på tentan!

2008-10-26 @ 16:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0