Korridorskonferens

Dagen har varit helt fantastisk egentligen. Har ägnat dagen åt att vara i skolan med mina kära klasskamrater. Vi har äntligen fått vara lite kreativa. Vi har nämligen tagit alginatavtryck idag. (:

Ni som haft tandställning vet precis vad jag pratar om, ni vet de avtryck man tar innan man skall få tandställning, då det känns som man får allt avtrycksmaterial i halsen och skall kvävas, och då det känns som att hela tandraden skall följa med ut när de plockar ut skeden ur munnen? Sånt har vi fått göra på varandra idag. Har alltså lärt mig att blanda alginat, vilket är lite klurigare än man tror, provat ut rätt skedar, gjort avtryck i över- och underkäke, slagit ut en gipsmodell av överkäksavtrycket och av gipsmodellen har jag sedan slipat till en tympligare modell som sedan användes för att göra en bettskena av. Är jag inte duktig? Jooo :) Superskoj var det allt!

Rubriken på inlägget är ett intern"skämt". Kärringen är dum i huvudet. Om blickar kunde mörda, hade vi i TH3 grupp c-d varit döda nu kan jag säga. Shittans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0