Kondition = Färskvara

Det fick jag allt bevisat för mig idag. Var sjukt peppad inför träningen. Och shit vad jobbigt det var! Hans pass brukar vara sådär att man känner att man verkligen kan ta slut på sig själv, men på ett skönt sätt... Jag överskattade min förmåga till det idag. Jag höll på att kräkas på träningen. Men när allt var klart och vi fick ligga och lyssna på Mark Levengod (tränaren liknar honom nästan, som en blandning mellan Mark och Jonas Gardell... Jag har starka funderingar över om han är bög eller inte...) så var det bara så jävla skönt! Träning är underskattat, man måste ta sig tid till att träna, unna sig att träna, för fy fan vad skönt det är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0